Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X

środa, 6 stycznia 2016

Początki | Welcome to my world!


Cześć!
No dobrze, skoro tu jesteś to mam nadzieję, że nie opuścisz nas tak szybko.
Do rzeczy, powinnam opowiedzieć podstawowe rzeczy o blogu, czyż nie?

Może przedstawię to w formie pytań i odpowiedzi.
  • O czym będzie blog, o czym będę pisać? 
No więc, blog będzie miał charakter motywacji, 
będę pisać tu o pasji, o celach, ale będę poruszać też inne tematy tj. kompleksy, odrzucenie itd.

  • Jak często będą pojawiać się posty?
Będę starać się wstawiać je regularnie.
  • Czy na tym blogu będzie wielu autorów?
Nie, będę tylko ja.
 To chyba takie podstawy
Mam nadzieje, że jak wspomniałam na początku, zostaniesz ze mną na dłużej.
Kto wie, być może moje wypociny ci się nawet spodobają.
Do zobaczenia w kolejnym poście.
3majcie się, pa.

                                                                                Saxa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz